Op deze pagina leggen wij u graag uit hoe ProVaria met garantie omgaat.
ProVaria biedt via de webwinkel elektrotechnisch materiaal van diverse fabrikanten aan. Deze fabrikanten hanteren uiteenlopende garantievoorwaarden.
Via ons contactformulier kunt u de desbetreffende garantievoorwaarden van het product navragen.
Een garantieclaim kunt u aan ons melden via emailadres klantenservice@provaria.nl
Vermeld hierin uw klantnummer, het bestelnummer, besteldatum, naam, adres, telefoonnummer en een omschrijving van het probleem. ProVaria neemt uitsluitend claims in behandeling die betrekking hebben op een bestelling via onze webshop.
De leverancier/fabrikant van de elektrotechnische materialen verzorgt de garantie en is hiervoor verantwoordelijk. De klantenservice van ProVaria is het eerste aanspreekpunt en regelt de afhandeling.
ProVaria is in geen enkel geval verantwoordelijk voor eventuele vervolgschade die ontstaat door een defect, een incomplete levering of schade ontstaan tijdens het transport.
Bij het in ontvangst nemen van uw order, dient u zelf te controleren of uw order compleet is, het juiste product is geleverd en of er eventuele schade is ontstaan.