Op deze pagina leggen wij u graag uit hoe ProVaria omgaat met een manco, een klacht of geweldig idee.
Heeft u onverhoopt een ontbrekend artikel en constateerd u een manco binnen de ontvangen levering, stel dan per ommegaande ProVaria op de hoogte hieromtrent.
ProVaria neemt uitsluitend een manco in behandeling die betrekking heeft op uw bestelling via onze webshop. Wij doen ons uiterste best om de manco te verhelpen.
Een manco kunt u rechtstreeks aan ons melden via emailadres manco@provaria.nl Vermeld hierin uw klantnummer, het bestelnummer, besteldatum, naam, adres, telefoonnummer en een omschrijving van het manco.
Laat ons je klacht, idee of ervaring gerust weten. Wij vinden het erg belangrijk dat je tevreden bent. Natuurlijk willen we je klacht graag zo goed mogelijk behandelen. Belangrijk: heb je geen klacht? Maar een vraag of opmerking voor ProVaria? Check onze contactpagina.
Tips:
Heb je een klacht of verbeter idee ingestuurd? Dan krijg je binnen 5 werkdagen een persoonlijke reactie van ons. Lukt het niet om binnen die tijd te reageren? Dan hoor je dit van ons.
Een signaal van onze klanten is een kans om onszelf te verbeteren. Dat doen we graag! Omdat:
Zodat jij hiervan weer kunt profiteren!
Met vriendelijke groet,
't Team ProVaria